سوالات متداول

سوالات متداول درباره راه‌اندازی و استفاده از سامانه مهتاب


  • سامانه مهتاب چیست؟

سامانه مهتاب، سامانهٔ یکپارچهٔ راه‌اندازی مراکز مشاوره تلفنی است. با راه‌اندازی و نصب این سیستم، می‌توانیم خدمات مشاوره‌ای را در حوزه‌های مختلف و به صورت غیرحضوری به مشتریان‌مان ارائه دهیم.

  • سامانه مهتاب چه کاربردی دارد؟

سامانه مهتاب برای ارائه خدمات مشاوره‌ای غیرحضوری طراحی و ایجاد شده است. این سرویس، امکان ارائه مشاوره تلفنی و محاسبه دقیق هزینه مشاوره براساس زمان را برای شما فرآهم می‌کند.

  • سامانه مهتاب برای کدام کسب و کارها مناسب است؟

سامانه مهتاب، برای همه کسب و کارهایی که می‌توانند در حوزه‌های مختلف به سایر افراد آگاهی و مشاوره بدهند، کاربرد دارد. اگر در زمینه مشاوره تحصیلی، حقوقی و قانونی، مالی و اقتصادی، تجارت و کسب و کار، پزشکی و درمانی، اخلاقی و خانواده، دکوراسیون داخلی، نگهداری از گل و گیاه و رسیدگی به حیوانات خانگی فعالیت می‌کنید، می‌توانید از این سامانه برای ارائه مشاوره غیرحضوری به سایر افراد در حوزه تخصصی خودتان استفاده کنید.

  • هزینه لازم برای راه‌اندازی سامانه مهتاب چقدر است؟

سامانه مهتاب، دارای سه پکیج مختلف با امکانات و قیمت‌های مختلف است و شما می‌توانید براساس نیازتان، یکی از پکیج‌ها را برای ارائه مشاورهٔ تلفنی به مشتریان خود انتخاب کنید. قیمت راه‌اندازی سرویس مشاوره تلفنی از ۸ میلیون تومان آغاز می‌شود و با توجه به امکانات درخواستی شما، افزایش می‌یابد. برای بررسی قیمت‌ها و امکانات، به صفحه تعرفه‌ها مراجعه کنید.

  • آیا برقراری تماس دوطرفه با استفاده از سامانه مهتاب وجود دارد؟

با استفاده از سامانه مشاوره تلفنی مهتاب، محدودیتی در ارائه مشاوره به صورت تماس ورودی یا خروجی وجود ندارد. حتی در صورتی که فرد درخواست کننده مشاوره، تماس بگیرد و تماسش قطع شود، مشاور نیز می‌تواند برای ادامه صحبت‌ها با او تماس بگیرد و هزینه از حساب مشتری کسر شود.

  • آیا امکان برقراری تماس از طریق تلفن همراه با سامانه مهتاب وجود دارد؟

یکی از ویژگی‌های سامانه مهتاب و برتری آن نسبت به سایر سرویس‌ها، آن است که امکان برقراری تماس و دریافت مشاوره؛ علاوه بر تلفن ثابت، از خطوط موبایل و اپراتورهای تلفن همراه نیز وجود دارد.

  • سامانه مهتاب چگونه برای شرکت ما راه‌اندازی می‌شود؟

برای راه‌اندازی سامانه مهتاب و استفاده از خدمات و امکانات آن و همچنین برای راه‌اندازی سیستم مشاوره تلفنی و غیرحضوری شرکت خود، می‌توانید با شرکت مهتاب ارتباط تماس بگیرید. کارشناسان ما،‌ مراحل راه‌اندازی و چگونگی ارائه مشاوره را به طور کامل برای شما توضیح می‌دهند.

  • کسانی که از سامانه مهتاب برای ارائه مشاوره استفاده می‌کنند، چگونه هزینه ارائه خدمات خود را دریافت می‌کنند؟

پس از اینکه سامانه مهتاب را برای ارائه مشاوره به مشتریان خود راه‌اندازی کردید، مشتریان شما، برای استفاده از خدمات مشاوره‌ای‌، باید از شما کارت شارژ بخرند. پس از آن، می‌توانند به اندازه اعتبار کارت شارژی که برای تماس با مرکز مشاوره‌ای شما خریده‌اند، از خدمات مشاوره تلفنی استفاده کنند. هنگامی که مشتریان برای دریافت خدمات مشاوره‌ای، کارت شارژ می‌خرند، شما پیشاپیش، هزینه ارائه خدمات خود را دریافت می‌کنید.

  • فردی که از طریق سامانه مهتاب برای دریافت مشاوره اقدام می‌کند، چگونه هزینه خود را پرداخت می‌کند؟

فردی که تقاضای دریافت مشاوره از سامانه مشاوره غیرحضوری شما را دارد، باید برای تماس با شما کارت شارژ بخرد. در واقع او با خرید کارت شارژ، هزینه دریافت خدمات مشاوره‌ای خود را به شما پرداخت می‌کند.

  • آیا در سامانه مهتاب، هزینه‌ای به عنوان کارمزد برای ارائه خدمات مشاوره‌ای از مشاوره دهنده کسر می‌شود؟

برای ارائه مشاوره با استفاده از سامانه مهتاب، تنها لازم است، در ابتدای کار هزینه راه‌اندازی سیستم را پرداخت کنید و پس از آن دیگر هزینه‌ای به عنوان کارمزد از شما کسر نمی‌شود. هزینه راه‌اندازی سامانه را می‌توانید در صفحه تعرفه‌ها مشاهده کنید.

  • آیا سامانه مهتاب روی خطوط هوشمند (IN) راه‌اندازی می‌شود یا با استفاده از خطوط دیجیتالی (SIP trunk) نصب می‌شود؟

سامانه مهتاب با استفاده از خطوط دیجیتالی (SIP trunk) راه اندازی می‌شود، زیرا در این خطوط امکان ایجاد چند کانال بر روی یک شماره وجود دارد. این در حالی است، که برای خطوط هوشمند (IN) فقط امکان تماس ورودی و ارتباط یک طرفه وجود دارد.